Kaderledenstudie 2015
dé referentie voor zakelijke mediaplanning in de Belgische reclamemarkt

De Kaderledenstudie richt zich exclusief op de beslissers in de
bedrijfswereld. Niemand kan er omheen, want het is de enige studie ...

  • die met een statistisch relevante steekproef de doelgroep van hogere
    kaderleden omschrijft
  • die een licht werpt op de producten/diensten die de bedrijven
    gebruiken, en op de beslissingsbevoegdheden van de hogere kaderleden
  • die de algemene en zakelijke pers bestudeert met titels die niet in
    andere studies opgenomen worden
  • die inzichten levert over hoe kaderleden verschillende mediatypes gebruiken

 

ExecutivesSurvey2015_MarketPresentation (.pdf)

 

Een initiatief van : L’Avenir Advertising - Big Media Group - CCI - IPM Advertising - Mediahuis Connect - Medialaan - De Persgroep Advertising - Rossel Advertising – Roularta Media Group - Sanoma - Skynet Advertising - Trustmedia - UWE - VAR - VKW - VOKA